Teknisen kaupan edelläkävijä, teknistä kauppaa jo 35 vuoden kokemuksella!
Ilmainen toimitus yli 100€ ostoksille!
Teknisen kaupan edelläkävijä, teknistä kauppaa jo 35 vuoden kokemuksella!
Ilmainen toimitus yli 100€ ostoksille!
1. Miten otan yhteyttä asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 8–16 sähköpostitse verkkokauppa@industriacenter.fi tai puhelimitse +358 207 614 728.
2. Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte ja kuinka nopeasti tuotteet toimitetaan?
Toimitamme tilauksia Postin, Kaukokiidon ja Matkahuollon kautta sekä noudon Varkauden myymälästä. Valtaosa lähetyksistä saapuu perille 1–2 arkipäivässä. Painavammat, yli 35 kg:n lähetykset toimitetaan Kaukokiidolla, ja niiden toimitusaika on 1–3 arkipäivää.
3. Mistä tiedän, että tilaukseni on lähetetty?
Saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, jossa on lähetyksen seurantakoodi. Koodin avulla voit seurata tilauksesi kulkua kuljetusliikkeen verkkosivulla.
4. Voinko varmistaa, että saan kiireellisesti tarvitsemani tuotteen ajoissa?
Kyllä, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme varmistaaksesi tuotteen saatavuuden ja toimitusnopeuden. Vaihtoehtoisesti voit valita noudon myymälästämme Varkaudessa.
5. Onko verkkokauppanne hinnat verollisia vai verottomia?
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (25,5 %), ellei toisin mainita.
6. Oletteko suomalainen yritys?
Kyllä, olemme 100 % suomalainen perheyritys, joka toimii Itä-Suomessa. Meillä on myymälät Varkaudessa, Savonlinnassa, Mikkelissä ja Kiteellä.
7. Onko verkkokauppanne luotettava?
Yrityksemme on perustettu vuonna 1989, ja olemme AAA-luottoluokiteltu. Liikevaihtomme oli vuonna 2023 yhteensä noin 14,3 miljoonaa euroa. Myymme vain parasta laatua, samoja tuotteita ja tuotemerkkejä, joita toimitamme myös vaativille yritysasiakkaillemme. Toimitusvarmuutemme on lähes 100 %. Lue lisää kotisivuiltamme https://www.industriacenter.fi
8. Mistä tilatut tuotteet lähetetään?
Kaikki tilaukset lähetetään Varkauden varastoltamme osoitteesta Kiertotie 4, 78200 VARKAUS.
9. Onko tuotteilla takuuta?
Kyllä, kaikilla koneilla ja laitteilla on valmistajan tai maahantuojan myöntämä takuu. Takuuaika näkyy tuotekuvauksessa. Lisätietoja voit kysyä asiakaspalvelusta.
10. Miten voin maksaa tilaukseni?
Hyväksymme verkkopankkimaksut, Visa- ja Mastercard-kortit, yrityksille laskutuksen sekä monipuolisesti erämaksuja. Voit maksaa myös lahjakorteillamme sekä sähköpostilaskulla. Yrityksille voimme tarjota Siemens leasing- rahoitusta. Voimme lähettää myös OP maksulinkin.
11. Mitä teen, jos tilaamani tuote on vaurioitunut?
Ilmoita asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Selvitämme asian mahdollisimman pian saadaksesi ehjän tuotteen.
12. Voinko muokata tilaustani sen tekemisen jälkeen?
Kyllä, voit muokata tilaustasi ennen sen käsittelyä ottamalla viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme (verkkokauppa@industriacenter.fi tai +358 207 614 728). Kun tilaus on jo lähetetty, muutoksia ei valitettavasti voi tehdä.
13. Miten voin perua tilaukseni?
Voit perua tilauksen ennen sen käsittelyä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli tuote on jo lähetetty, voit palauttaa sen 100 päivän sisällä palautusehtojemme mukaisesti.
14. Voinko tilata tuotteita yritykseni nimissä?
Kyllä, verkkokaupastamme voi tehdä tilauksia yrityksille. Valitse kassalla "yritysasiakas" ja täytä yrityksen tiedot. Tarjoamme laskutusmahdollisuutta yrityksille. Voit tehdä sähköisen tilihakemuksen tästä: Yritysmyynti - Industria Webshop | Industria Center - Verkkokauppa
Tiliasiakkaana saat käyttöösi kätevästi verkkolaskutuksen, oman asiakastilin, vaivattoman ja nopean tilaamisen. Tilin avaus edellyttää positiivista luottopäätöstä.
15. Mitä teen, jos en löydä etsimääni tuotetta verkkokaupastanne?
Jos et löydä tarvitsemaasi tuotetta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Voimme tarkistaa saatavuuden tai ehdottaa vaihtoehtoisia tuotteita. Asiakaspalvelu | Industria Center - Verkkokauppa
16. Voiko tuotteen noutaa myymälästä?
Kyllä, voit valita noudon myymälästämme Varkaudesta. Ilmoitamme sähköpostitse, kun tuotteesi on valmis noudettavaksi.
17. Miten palautan tuotteen?
Palautusohjeet: Takuu ja palautus | Industria Center - Verkkokauppa Tuote tulee palauttaa käyttämättömänä, alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa. Palautuskulut määräytyvät palautusehtojemme mukaisesti. Palautusoikeutta ei ole, jos tuotetta on käytetty tai se on erityisesti ostajan toivomuksesta tehty, tilattu tai koottu.
18. Kuinka pitkään alennuskoodit ovat voimassa?
Alennuskoodeilla on yleensä määritelty voimassaoloaika, joka ilmoitetaan koodin yhteydessä. Vanhentuneita koodeja ei voi käyttää tilauksissa.
19. Voinko yhdistää useita alennuskoodeja samaan tilaukseen?
Valitettavasti järjestelmä ei tue useamman alennuskoodin yhdistämistä samaan tilaukseen.
20. Mitä teen, jos minulla on ongelmia verkkosivun käytössä?
Jos kohtaat ongelmia verkkokaupassamme, kokeile päivittää selain tai käyttää toista selainta. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
21. Tarjoatteko lahjakortteja?
Kyllä, verkkokaupastamme on saatavilla lahjakortteja, jotka toimitetaan sähköisesti tai postitse. Industria Webshop -lahjakortti | Industria Center - Verkkokauppa
22. Voinko saada tilaushistoriani tiedot?
Kirjautumalla asiakastilillesi voit tarkastella tilaushistoriaasi. Jos tarvitset apua, asiakaspalvelumme voi toimittaa tiedot pyynnöstä. Kirjaudu sisään | Industria Center - Verkkokauppa
23. Mitä tapahtuu, jos en nouda tilaustani noutopisteestä?
Jos tilausta ei noudeta määräajassa, paketti palautuu meille. Tällöin voimme sopia uudesta toimituksesta, josta peritään erillinen maksu.
24. Onko verkkokaupassa ostaminen turvallista?
Kyllä, verkkokauppamme käyttää suojattua maksujärjestelmää, joka salaa kaikki maksutiedot. Emme tallenna korttitietoja.
25. Onko tuotteilla palautusoikeutta, jos niitä on käytetty?
Palautusoikeus koskee vain tuotteita, jotka ovat alkuperäisessä kunnossa. Käytetyillä tai asennetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
26. Mitä teen, jos sain väärän tuotteen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin järjestämme oikean tuotteen toimituksen ja palautuksen väärälle tuotteelle.
27. Toimitatteko ulkomaille?
Kyllä, toimitamme tilauksia myös ulkomaille. Toimitusajat ja -kulut vaihtelevat kohdemaasta riippuen.
28. Voinko maksaa tilaukseni osissa?
Kyllä, verkkokauppamme kassalla voit valita osamaksuvaihtoehdon.
29. Tarjoatteko asiakastilejä, joihin voi tallentaa tiedot tulevia tilauksia varten?
Kyllä, voit luoda asiakastilin, jonka kautta tilaaminen on nopeampaa. Tililtä näet myös tilaushistoriasi ja tallennetut osoitteesi.
30. Miten voin antaa palautetta?
Arvostamme palautettasi! Voit lähettää palautteesi asiakaspalveluun sähköpostitse tai jättää arvion tuotteesta verkkosivustollamme tuotekohtaisesti. Kokemuksia Industria Webshop verkkokaupasta | Industria Center - Verkkokauppa