Teknisen kaupan edelläkävijä, vuodesta 1989!
Verollinen Veroton

Sivustolla voi esiintyä viivettä suuren Black Friday ruuhkan vuoksi. Kiitos kärsivällisyydestä!

Teknisen alan kovin Black Friday käynnissä - klikkaa tarjouksiin!

01.12.2025

03.00

arrow_left_alt

Reklamaatiot

Reklamaatiot - Näin toimit, jos tuotteessa tai lähetyksessä on virhe

Haluamme varmistaa, että olet täysin tyytyväinen ostokseesi. Mikäli saamasi tuote on viallinen, vaurioitunut kuljetuksessa tai ei vastaa tilaustasi, voit tehdä reklamaation helposti ja nopeasti.

Reklamaatio tulee tehdä viipymättä, kun huomaat virheen - kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Suosittelemme tarkistamaan toimituksen heti sen saapuessa.

Reklamaation tekeminen

Reklamaation voi tehdä sähköpostitse täyttämällä alta ladattavan reklamaatiolomakkeen ja liittämällä viestin mukaan valokuvat tai videot virheestä tai vauriosta. Tämä nopeuttaa käsittelyä ja mahdollistaa sujuvan ratkaisun tilanteeseesi.

Lataa reklamaatiolomake

Täytetty reklamaatiolomake sekä kuvat virheestä lähetetään sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@industriacenter.fi tai liitetään palautuspaketin mukaan, jos tuote pyydetään palautettavaksi.

Reklamaatiotuotteen lähettäminen/palauttaminen

Jos asiakaspalvelumme on ohjeistanut palauttamaan reklamaatiotuotteen, voit lähettää sen joko Matkahuollolla tai Postilla veloituksetta käyttämällä sopimusnumeroitamme.

  • Matkahuollon palautusnumero: 9514708
  • Postin palautusnumero: 615466

Muista laittaa palautettavan tuotteen mukana tulostettu ja täytetty reklamaatiolomake!

Käsittely ja ratkaisu

Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman nopeasti - yleensä 5-7 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet kaikki tarvittavat tiedot. Pyrimme aina ratkaisemaan tilanteet reilusti ja asiakkaan etua ajatellen.

Reklamaation yhteydessä voidaan:

  • Korvata tuote uudella vastaavalla tuotteella
  • Korjata tuote, jos se on mahdollista
  • Hyvittää ostos kokonaan tai osittain

Jos reklamaatio todetaan aiheettomaksi (esim. tuotetta on käytetty virheellisesti tai virhe ei kuulu takuun piiriin), huollosta ja palautuksesta aiheutuvat kulut 29,90€ voidaan veloittaa asiakkaalta.

Kuljetusvaurio tai väärä tuote

Jos lähetys on saapuessaan vaurioitunut, tee heti ilmoitus kuljetusyhtiölle esimerkiksi rahtikirjaan ja ilmoita siitä myös asiakaspalveluumme. Säilytä pakkaus ja tuotteet tarkastusta varten, kunnes asia on selvitetty.

Mikäli olet saanut väärän tuotteen, ilmoita siitä meille viipymättä. Vaihdamme tuotteen oikeaan ilman lisäkuluja.

Lisäohjeet ja yhteystiedot

Jos olet epävarma, kuuluuko tilanteesi reklamaation piiriin, tai tarvitset apua lomakkeen täyttämisessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua löytämään parhaan ratkaisun.

Reklamaatiot - Näin toimit, jos tuotteessa tai lähetyksessä on virhe

Haluamme varmistaa, että olet täysin tyytyväinen ostokseesi. Mikäli saamasi tuote on viallinen, vaurioitunut kuljetuksessa tai ei vastaa tilaustasi, voit tehdä reklamaation helposti ja nopeasti.

Reklamaatio tulee tehdä viipymättä, kun huomaat virheen - kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Suosittelemme tarkistamaan toimituksen heti sen saapuessa.

Reklamaation tekeminen

Reklamaation voi tehdä sähköpostitse täyttämällä alta ladattavan reklamaatiolomakkeen ja liittämällä viestin mukaan valokuvat tai videot virheestä tai vauriosta. Tämä nopeuttaa käsittelyä ja mahdollistaa sujuvan ratkaisun tilanteeseesi.

Lataa reklamaatiolomake

Täytetty reklamaatiolomake sekä kuvat virheestä lähetetään sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@industriacenter.fi tai liitetään palautuspaketin mukaan, jos tuote pyydetään palautettavaksi.

Reklamaatiotuotteen lähettäminen/palauttaminen

Jos asiakaspalvelumme on ohjeistanut palauttamaan reklamaatiotuotteen, voit lähettää sen joko Matkahuollolla tai Postilla veloituksetta käyttämällä sopimusnumeroitamme.

  • Matkahuollon palautusnumero: 9514708
  • Postin palautusnumero: 615466

Muista laittaa palautettavan tuotteen mukana tulostettu ja täytetty reklamaatiolomake!

Käsittely ja ratkaisu

Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman nopeasti - yleensä 5-7 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet kaikki tarvittavat tiedot. Pyrimme aina ratkaisemaan tilanteet reilusti ja asiakkaan etua ajatellen.

Reklamaation yhteydessä voidaan:

  • Korvata tuote uudella vastaavalla tuotteella
  • Korjata tuote, jos se on mahdollista
  • Hyvittää ostos kokonaan tai osittain

Jos reklamaatio todetaan aiheettomaksi (esim. tuotetta on käytetty virheellisesti tai virhe ei kuulu takuun piiriin), huollosta ja palautuksesta aiheutuvat kulut 29,90€ voidaan veloittaa asiakkaalta.

Kuljetusvaurio tai väärä tuote

Jos lähetys on saapuessaan vaurioitunut, tee heti ilmoitus kuljetusyhtiölle esimerkiksi rahtikirjaan ja ilmoita siitä myös asiakaspalveluumme. Säilytä pakkaus ja tuotteet tarkastusta varten, kunnes asia on selvitetty.

Mikäli olet saanut väärän tuotteen, ilmoita siitä meille viipymättä. Vaihdamme tuotteen oikeaan ilman lisäkuluja.

Lisäohjeet ja yhteystiedot

Jos olet epävarma, kuuluuko tilanteesi reklamaation piiriin, tai tarvitset apua lomakkeen täyttämisessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme sinua löytämään parhaan ratkaisun.

Näitä tuotteita ostaneet ostivat myös…

Lahjakortti

Suodata